Prekių katalogas

Garantinis remontas

  • Fiziniams asmenims suteikiamos garantijos:
    Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, mes prekę perduosime įgaliotam garantiniam servisui. Taip pat kai kurias prekes Jūs galite pateikti patys (dėl daugiau informacijos kreiptis nurodytais kontaktais). Priduodant prekę reikia pateikti prekės pirkimo dokumentą ir garantinį taloną (popierinis variantas, jei toks buvo pateiktas)
    Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.

    Įrankiams kuriems suteikiama garantija, jos terminas (jei ji suteikiama) bus nurodytas prekės aprašyme.

    Kai kurių gamintojų gaminiams gali būti suteikta ilgesnė gamyklinė garantija su/be papildoma registracija;

    Juridiniams asmenims suteikiamos garantijos:

    Įrankiams kuriems suteikiama garantija, jos terminas (jei ji suteikiama) juridiniams asmenims nurodomas prekės aprašyme.

    Arba galite kreiptis kreiptis mūsų nurodytais kontaktais ir Jums ši informacija bus suteikta.

    Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, mes prekę perduosime įgaliotam garantiniam servisui. Taip pat kai kurias prekes Jūs galite pateikti patys (dėl daugiau informacijos kreiptis nurodytais kontaktais). Priduodant prekę reikia pateikti prekės pirkimo dokumentą ir garantinį taloną (popierinis variantas, jei toks buvo pateiktas)
    Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.

    Garantija nėra taikoma:*

    Prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
    prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
    prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
    prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
    prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
    kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
    jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
    jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
    gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
    susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.).
    *Garantijos apribojimo arba netaikymo nuostatos suderintos su LR Civilinio kodekso 6.333 str. 3 dalimi.

    Sugedus prekei, visi transporto į/iš garantinį servisą kąštai tenka pirkėjui.

    Visada galite tiesiogiai kreiptis į trysbroliai.lt (skiltyje "Kontaktai" nurodytais kontaktais) mes Jums suteiksime visą reikalingą informaciją ir/ar pagalbą dėl sugedusios prekės klausimų.

    Atkreipkite dėmesį, kad:
    Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos terminas skaičiuojasi nuo pirminės prekės įsigijimo datos;
    remiantis LR Civilinio kodekso 6.335 str. pažymime, jog tuo atveju, kai pirkėjas negali naudotis daiktais, kuriems yra nustatytas kokybės garantijos terminas, dėl nuo pardavėjo priklausančių kliūčių, garantijos terminas neskaičiuojamas tol, kol pardavėjas tas kliūtis pašalina, o garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikui, kurį pirkėjas negalėjo daikto naudotis dėl trūkumų, jeigu pirkėjas tinkamai pranešė pardavėjui apie pastebėtus trūkumus ir jeigu ko kita nenustatyta pirkimo-pardavimo sutartyje;
    visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas.
     

  • Naujienlaiškio prenumerata

    INFORMACIJA